Serwis

 

 

Wybierając oferty rynkowe zadbaj o wsparcie techniczne i rzetelny serwis dla kupowanych urządzeń!

Prowadzimy zarówno serwis gwarancyjny i niedrogi serwis pogwarancyjny (preferencyjne stawki) dla klientów, którzy zakupili sprzęt bezpośrednio w naszej firmie.

Zapewniamy serwis m.in. urządzeń Motorola, Kenwood, Icom, Yaesu, TYT, CG Antenna  oraz innych marek dystrybuowanych przez naszą firmę.

Prowadzimy także otwarty serwis pogwarancyjny dla urządzeń radiokomunikacyjnych.

Kontakt z naszym serwisem : email serwis@ercomer.com  telefon +48 22 270 12 07 (godz. 10-18)

 

 

Naprawy gwarancyjne :

Szczegółowe warunki gwarancji dla danego produktu dołączone są zawsze do sprzedawanego sprzętu i mogą różnić się w zależności od produktu / producenta (np. długość okresu gwarancyjnego). 

 

Ogólne warunki gwarancji dla sprzętu zakupionego w ERcomER oraz warunki dodatkowej rozszerzonej gwarancji dla radiotelefonów marki Yaesu znajdują się na stronie: https://www.ercomer.pl/pl/i/Warunki-gwarancji/12

 

Ogólne warunki korzystania z usług naszego serwisu :

Koszt transportu urządzenia do serwisu oraz przesyłki powrotnej ponosi Klient. Przesyłany do serwisu sprzęt należy najpierw zgłosić w celu uzgodnienia sposobu odbioru/przesyłki, ustalenia zakresu awarii, możliwych przyczyn jej wystąpienia oraz możliwości i czasu naprawy. Zgłoszenie należy przesłać na adres email : info@ercomer.com lub przekazać telefonicznie pod nr. +48 22 270 12 07, ewentualnie +48 798 792 927. Nadane na nasz adres, ale nie uzgodnione wcześniej przesyłki mogą zostać nieodebrane i zostaną automatycznie zwrócone do nadawcy. Po przyjęciu zgłoszenia prześlemy formularz naprawy, który wypełniony należy dołączyć do sprzętu przekazywanego do serwisu (warunek przyjęcia sprzętu do naprawy). Przesyłany sprzęt powinien być zapakowany w fabryczne opakowanie lub inne adekwatne oraz w razie potrzeby solidne dodatkowe opakowanie chroniące odpowiednio zawartość przesyłki. Nie bierzemy odpowiedzialności za uszkodzenia podczas transportu wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia przesyłanego sprzętu. W przypadku zgłoszenia sprzętu do sprawdzenia lub naprawy, który: 1) jest sprawny (a problem wynika np. z niewłaściwej konfiguracji), 2) zgłoszenia sprzętu w okresie gwarancyjnym, a naprawa nie może być zakwalifikowana jako gwarancyjna, 3) został poddany diagnostyce serwisu, a klient nie zdecyduje się na naprawę - w takich przypadkach czynności diagnostyczne serwisu są płatne (stawka minimalna czynności diagnostycznych to 100zł netto, dla radiotelefonów przenośnych 150zł netto, radiotelefonów przewoźnych i stacjonarnych 200zł netto). Standardowa stawka roboczogodziny pracy serwisu to 150zł netto (lub stosowana jest indywidualna wycena naprawy).

Dla krótkofalowców i sprzętu radiokomunikacyjnego zakupionego bezpośrednio w naszej firmie oferujemy indywidualną wycenę i atrakcyjne stawki serwisowe.

Naprawy gwarancyjne, do których jesteśmy zobowiązani otrzymują priorytet w kolejce zgłoszeń do obsługi. W przypadku konieczności wykonania napraw gwarancyjnych, termin wykonania zleconych napraw pogwarancyjnych może ulec wydłużeniu. 

 

 Protokół zgłoszenia serwisowego -> Kliknij aby pobrać

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl