Wybierając oferty rynkowe zadbaj o wsparcie techniczne i rzetelny serwis dla kupowanych urządzeń!
Prowadzimy zarówno serwis gwarancyjny i niedrogi serwis pogwarancyjny wyłącznie dla klientów, którzy zakupili sprzęt bezpośrednio w naszej firmie.
Prowadzimy także otwarty serwis pogwarancyjny urządzeń radiokomunikacyjnych, przy czym prosimy o wcześniejsze ustalenie drogą telefoniczną lub email, czy będziemy w stanie podjąć się danej naprawy.
Zapewniamy autoryzowany serwis m.in. urządzeń Yaesu, Icom, Kenwood, Motorola, Hytera, TYT, Anytone, VERO/VGC, Acom, CG Antenna, Tecsun oraz innych marek dystrybuowanych przez naszą firmę.
Kontakt z naszym serwisem : email serwis@ercomer.com telefon +48 22 270 12 07 (godz. 8-16)
Adres dla przesyłek do serwisu :
ERcomER
ul. Bieżuńska 1 lok 51
03-578 Warszawa
tel. 798 792 927
Naprawy gwarancyjne :
Szczegółowe warunki gwarancji dla danego produktu dołączone są zawsze do sprzedawanego sprzętu i mogą różnić się w zależności od produktu / producenta (np. długość okresu gwarancyjnego). Dla napraw gwarancyjnych konieczne jest dostarczenie oryginalnego blankietu gwarancji z numerem seryjnym urządzenia.
Ogólne warunki gwarancji dla sprzętu zakupionego w ERcomER oraz warunki dodatkowej rozszerzonej gwarancji dla radiotelefonów marki Yaesu znajdują się na stronie: https://www.ercomer.pl/pl/i/Warunki-gwarancji/12
Ogólne warunki korzystania z usług naszego serwisu :
Koszt transportu urządzenia do serwisu oraz przesyłki powrotnej ponosi Klient. Przesyłany do serwisu sprzęt należy najpierw zgłosić w celu uzgodnienia sposobu odbioru/przesyłki, ustalenia zakresu awarii, możliwych przyczyn jej wystąpienia oraz możliwości i czasu naprawy. Zgłoszenie należy przesłać na adres email : info@ercomer.com lub przekazać telefonicznie pod nr. +48 22 270 12 07, ewentualnie +48 798 792 927 lub listownie. Nadane na nasz adres, ale nie uzgodnione wcześniej przesyłki mogą zostać nieodebrane i zostaną automatycznie zwrócone do nadawcy. Możliwe jest również dostarczenie sprzętu osobiście - punt odbioru/wydania: ul. Bieżuńska 1 lok 51, 03-578 Warszawa, poniedziałek-piątek godz. 10-18.
Warunkiem przyjęcia sprzętu do naprawy jest dołączenie pobranego i wypełnionego protokołu zgłoszenia serwisowego (dostępny na dole tej strony) lub przesłanie wszystkich informacji protokołu w formie tekstowej. Przesyłany sprzęt powinien być zapakowany w fabryczne opakowanie lub inne adekwatne oraz w razie potrzeby solidne dodatkowe opakowanie chroniące odpowiednio zawartość przesyłki. Nie bierzemy odpowiedzialności za uszkodzenia podczas transportu wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia przesyłanego sprzętu.
W przypadku zgłoszenia sprzętu do sprawdzenia lub naprawy, który: 1) jest sprawny (a problem wynika np. z
niewłaściwej konfiguracji lub obsługi), 2) zgłoszenia sprzętu w okresie gwarancyjnym, a naprawa nie została
zakwalifikowana przez serwis jako gwarancyjna, 3) został poddany diagnostyce serwisu, a klient nie zdecyduje się na
naprawę odpłatną – w takich przypadkach czynności diagnostyczne serwisu są płatne i zostanie naliczony koszt
wykonanej diagnostyki.
Koszt diagnostyki uszkodzeń jest płatny: akcesoria (np. mikrofony, itp.) od 60zł netto, radiotelefony przenośne i osprzęt
elektroniczny od 150zł netto, sprzęt pomiarowy i radiotelefony przewoźne/stacjonarne od 200zł netto (+23% VAT). W
przypadku wykonania diagnostyki i odstąpienia klienta od naprawy płatnej, naliczony zostanie koszt diagnostyki. Koszt
roboczogodziny pracy serwisu to 180zł netto (+23% VAT).
Szczegółowe informacje znajdują się w protokole zgłoszenia serwisowego.
Naprawy gwarancyjne, do których jesteśmy zobowiązani otrzymują priorytet w kolejce zgłoszeń do obsługi. W przypadku konieczności wykonania napraw gwarancyjnych, termin wykonania zleconych napraw pogwarancyjnych może ulec wydłużeniu.
Protokół zgłoszenia serwisowego -> Kliknij aby pobrać