Serwis

  

Wybierając oferty rynkowe zadbaj o wsparcie techniczne i rzetelny serwis dla kupowanych urządzeń!

Prowadzimy zarówno serwis gwarancyjny i niedrogi serwis pogwarancyjny dla klientów, którzy zakupili sprzęt bezpośrednio w naszej firmie.

Prowadzimy także otwarty serwis pogwarancyjny urządzeń radiokomunikacyjnych, przy czym prosimy o wcześniejsze ustalenie drogą telefoniczną lub email, czy będziemy w stanie podjąć się danej naprawy. 

Zapewniamy autoryzowany serwis m.in. urządzeń Yaesu, Icom, Kenwood, Motorola, Hytera, TYT, Anytone, VERO/VGC, Standard Horizon, ACOM, CG Antenna, Tecsun  oraz innych marek dystrybuowanych przez naszą firmę.

Dysponując odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi oraz dużym doświadczeniem w zakresie serwisowania sprzętu wykonujemy także ekspertyzy techniczne stanowiące dowody w postępowaniach sądowych.

 

Kontakt z naszym serwisem :

email serwis@ercomer.com  

tel. +48 733 473 173 (godz. 10-18, środy 8-16)

 

Adres dla przesyłek do serwisu :

ERcomER

ul. Bieżuńska 1 lok 51

03-578 Warszawa

tel. + 48 798 792 927

Naprawy gwarancyjne :

Szczegółowe warunki gwarancji dla danego produktu dołączone są zawsze do sprzedawanego sprzętu i mogą różnić się w zależności od produktu / producenta (np. długość okresu gwarancyjnego). Dla napraw gwarancyjnych konieczne jest dostarczenie oryginalnego blankietu gwarancji wystawionej przez naszą firmę z numerem seryjnym urządzenia. 

Ogólne warunki gwarancji dla sprzętu zakupionego w ERcomER oraz warunki dodatkowej rozszerzonej gwarancji dla radiotelefonów marki Yaesu znajdują się na stronie: https://www.ercomer.pl/pl/i/Warunki-gwarancji/12

 

Ogólne warunki korzystania z usług naszego serwisu :

 

Koszt transportu urządzenia do serwisu oraz przesyłki powrotnej ponosi Klient. Przesyłany do serwisu sprzęt należy najpierw zgłosić w celu uzgodnienia sposobu odbioru/przesyłki, ustalenia zakresu awarii, możliwych przyczyn jej wystąpienia oraz możliwości i czasu naprawy. Zgłoszenie należy przesłać na adres email : serwis@ercomer.com lub przekazać telefonicznie pod nr. tel. +48 733 473 173, ewentualnie +48 798 792 927 lub listownie. Nadane na nasz adres, ale nie uzgodnione wcześniej przesyłki mogą zostać nieodebrane i zostaną automatycznie zwrócone do nadawcy. Możliwe jest również dostarczenie sprzętu osobiście - punkt odbioru/wydania: ul. Bieżuńska 1 lok 51, 03-578 Warszawa, poniedziałek-piątek godz. 10-18.

Warunkiem przyjęcia sprzętu do naprawy jest dołączenie pobranego i wypełnionego protokołu zgłoszenia serwisowego (dostępny na dole tej strony) lub przesłanie wszystkich informacji protokołu w formie tekstowej. Przesyłany sprzęt powinien być zapakowany w fabryczne opakowanie lub inne adekwatne oraz w razie potrzeby solidne dodatkowe opakowanie chroniące odpowiednio zawartość przesyłki. Nie bierzemy odpowiedzialności za uszkodzenia podczas transportu wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia przesyłanego sprzętu.

W przypadku zgłoszenia sprzętu do sprawdzenia (diagnostyki) lub naprawy, który: 1) jest sprawny (a problem wynika np. z niewłaściwej konfiguracji lub obsługi), 2) zgłoszenia sprzętu w okresie gwarancyjnym, a naprawa nie została zakwalifikowana przez serwis jako gwarancyjna, 3) został poddany diagnostyce serwisu, a klient nie zdecyduje się na naprawę odpłatną 4) został poddany diagnostyce serwisu, a serwis nie ma możliwości przeprowadzenia naprawy (np. w przypadku braku możliwości pozyskania część do naprawy), 5) lub klient zgłosi fakt rezygnacji z usługi, ale już po wykonaniu czynności diagnostycznych – w takich przypadkach czynności diagnostyczne serwisu są płatne i zostanie naliczony koszt wykonanej diagnostyki.

Koszt diagnostyki uszkodzeń jest płatny: drobne akcesoria zewnętrzne (np. mikrofony, głośniki, okablowanie, itp.) od 60zł netto, radiotelefony przenośne i osprzęt elektroniczny od 150zł netto, sprzęt pomiarowy i radiotelefony przewoźne/stacjonarne od 200zł netto (+23% VAT). Koszt roboczogodziny pracy serwisu to 180zł netto (+23% VAT).

Czynności z zakresu standardowej obsługi urządzeń, w tym m.in. odpowiednia konfiguracja urządzenia do pracy, wykonanie resetu do ustawień fabrycznych lub aktualizacja oprogramowania firmware do najnowszego udostępnionego przez producenta nie są objęte świadczeniami bezpłatnej gwarancji. Użytkownik zobowiązany jest wykonać je we własnym zakresie. Zalecamy wykonanie aktualizacji oraz resetu przed wysłaniem urządzenia do serwisu.

Naprawy gwarancyjne, do których jesteśmy zobowiązani otrzymują priorytet w kolejce zgłoszeń do obsługi. W przypadku konieczności wykonania napraw gwarancyjnych, termin wykonania zleconych napraw pogwarancyjnych może ulec wydłużeniu. Klient w dowolnym momencie (jednak przed wykonaniem czynności diagnostycznych przez serwis) może zrezygnować ze zleconej usługi.

W przypadku braku możliwości kontaktu (wg. danych z protokołu) z klientem w sprawie podjęcia niezbędnej decyzji dotyczącej dalszej procedury serwisu lub po zgłoszeniu przez serwis zakończenia działań serwisowych, po 7 dniach sprzęt pozostawiony w naszym serwisie podlega dodatkowej opłacie magazynowania w wys. 20zł dziennie.

Nasz serwis dysponuje zapisem z kamer CCTV całego procesu serwisowego, od przyjęcia towaru, przez wszystkie czynności serwisowe, po pakowanie i wysyłkę towaru. Z uwagi na wymagania Ustaw w zakresie ochrony wizerunku, danych osobowych itp. oraz naszego zobowiązania wobec stron dot. zachowania poufności, zapisy udostępniane są wyłącznie jako materiał dowodowy dla spraw sądowych.

Dysponując odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi oraz dużym doświadczeniem w zakresie serwisowania sprzętu wykonujemy także ekspertyzy techniczne stanowiące dowody w postępowaniach sądowych.

  

 

 Protokół zgłoszenia serwisowego -> Kliknij aby pobrać

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl