Serwis

  

 UWAGA!

Szanowni Państwo, z uwagi na aktualną sytuację związaną z epidemią wirusa COVID-19 i narzucone ograniczenia informujemy, że nasz serwis pracuje w ograniczonym zakresie, możliwe są znacznie wydłużone czasy obsługi napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych spowodowane brakiem możliwości uzyskania niektórych części zamiennych i komponentów, dostępu do serwisu producenta, brakiem możliwości zorganizowania transportu oraz ograniczenia osobowe na stanowiskach. Staramy się jednak, aby możliwie szybko i na bieżąco realizować powierzone zlecenia.

 

Wybierając oferty rynkowe zadbaj o wsparcie techniczne i rzetelny serwis dla kupowanych urządzeń!

Prowadzimy zarówno serwis gwarancyjny i niedrogi serwis pogwarancyjny (preferencyjne stawki) dla klientów, którzy zakupili sprzęt bezpośrednio w naszej firmie.

Zapewniamy serwis m.in. urządzeń Motorola, Kenwood, Icom, Yaesu, TYT, CG Antenna  oraz innych marek dystrybuowanych przez naszą firmę.

Prowadzimy także otwarty serwis pogwarancyjny dla urządzeń radiokomunikacyjnych.

Kontakt z naszym serwisem : email serwis@ercomer.com  telefon +48 22 270 12 07 (godz. 10-18)

 

 

Naprawy gwarancyjne :

Szczegółowe warunki gwarancji dla danego produktu dołączone są zawsze do sprzedawanego sprzętu i mogą różnić się w zależności od produktu / producenta (np. długość okresu gwarancyjnego). 

 

Ogólne warunki gwarancji dla sprzętu zakupionego w ERcomER - https://www.ercomer.pl/pl/i/Warunki-gwarancji/12

 

Ogólne warunki korzystania z usług naszego serwisu :

Koszt transportu urządzenia do serwisu oraz przesyłki powrotnej ponosi Klient. Przesyłany do serwisu sprzęt należy najpierw zgłosić w celu uzgodnienia sposobu odbioru/przesyłki, ustalenia zakresu awarii, możliwych przyczyn jej wystąpienia oraz możliwości i czasu naprawy. Zgłoszenie należy przesłać na adres email : info@ercomer.com lub przekazać telefonicznie pod nr. +48 22 270 12 07, ewentualnie +48 798 792 927. Nadane na nasz adres, ale nie uzgodnione wcześniej przesyłki mogą zostać nieodebrane i zostaną automatycznie zwrócone do nadawcy. Po przyjęciu zgłoszenia prześlemy formularz naprawy, który wypełniony należy dołączyć do sprzętu przekazywanego do serwisu (warunek przyjęcia sprzętu do naprawy). Przesyłany sprzęt powinien być zapakowany w fabryczne opakowanie lub inne adekwatne oraz w razie potrzeby solidne dodatkowe opakowanie chroniące odpowiednio zawartość przesyłki. Nie bierzemy odpowiedzialności za uszkodzenia podczas transportu wynikające z niewłaściwego zabezpieczenia przesyłanego sprzętu. W przypadku zgłoszenia sprzętu do sprawdzenia lub naprawy, który: 1) jest sprawny (a problem wynika np. z niewłaściwej konfiguracji), 2) zgłoszenia sprzętu w okresie gwarancyjnym, a naprawa nie może być zakwalifikowana jako gwarancyjna, 3) został poddany diagnostyce serwisu, a klient nie zdecyduje się na naprawę - w takich przypadkach czynności diagnostyczne serwisu są płatne (stawka minimalna czynności diagnostycznych to 50zł netto, dla radiotelefonów 100zł netto). Standardowa stawka roboczogodziny pracy serwisu to 150zł netto (lub stosowana jest indywidualna wycena naprawy).

Dla krótkofalowców i sprzętu radiokomunikacyjnego zakupionego bezpośrednio w naszej firmie oraz oferujemy indywidualną wycenę i bardzo atrakcyjne stawki serwisowe.

 

 Protokół zgłoszenia serwisowego -> Kliknij aby pobrać

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl